יועץ ארגוני לעסקים המשפחתיים שלכם

לפתיחת עסק משפחתי יש הרבה מאוד יתרונות, אך כמובן שיש הרבה מאוד חסרונות ! בחירה של יועץ ארגוני לעסקים משפחתיים יכול בהחלט לתת לכם אפשרות להתחיל ברגל ימין את העסק שלכם.

זה לא משנה איזה סוג של עסק אתם מעונינים לעשות – יועץ ארגוני לעסקים משפחתיים יכול לתת לכם בדיוק את מה שאתם צריכים בשביל לתת לכם את השקט הנפשי בתחילת ההתקשרות בינכם.

מה עושה יועץ ארגוני לעסקים משפחתיים ?

בעבר לא היה נהוג ללכת אל יועץ ארגוני לעסקים משפחתיים, היום המצב השתנה לחלוטין אחרי שהרבה משפחות הבינו שזה מאוד מסוכן וגם המשפחות הכי מאוחדות והכי טובות נפלו לריבים פיננסיים.

למה דווקא נופאר עם יורם דובובסקי ?

דר’ יורם דובובסקי הינו בעל ניסיון ניהולי של כ- 30 שנה, ומשמש כיועץ למנהלים ולארגונים, מרצה אקדמי בתחומי מינהל עסקים, התנהגות ארגונית, משאבי אנוש ומינהל חינוך.
יורם הינו מנהל אקדמי של התכנית לייעוץ ארגוני במסגרת מרכז ההשתלמויות / החברה למחקר ופיתוח של אוניברסיטת בר אילן. מאז שנת 2000 דר’ יורם דובובסקי ניהל יורם כ-40 תכניות לימוד להכשרת יועצים ארגוניים, וסך הבוגרים עומד היום על כ-1000 בוגרים – ייעוץ ופיתוח ארגוני ברמה שעוד לא הכרתם.

יש לכם את האפשרות כעת ליהנות משירות של יועץ ארגוני לעסקים משפחתיים אשר ידע לתת לכם בדיוק את מה שאתם צריכים כדי להצליח עם החזון שפיתחתם.

יורם דובובסקי - יועץ ארגוני לעסקים משפחתיים

 

צור קשר

מאמרים קשורים