יועץ ארגוני – ארגון קורות חיים

ייעוץ ארגוני כולל מגוון עצום של פעילויות – לעיתים קרובות נוטים להגדיר זאת במילים אשר אינן נכתבות במסגרת קורות חיים אבל אין זה אומר שכל יועץ ארגוני לא יכול לתת עבודה איכותית ויסודית.

אחת מהדרכים לסווג את הפעילויות של התחומים השונים במקצועות תוך כדי אסטרטגיות ארגוניות, ניתוח תחרויות וניהול תפעולי – בפועל ההבדלים גדולים ומתקיימים בכל הקטגוריות השונות.

יש עוד גישות אחרות לראות את התהליכים של רצך השלבים – איסוף נתונים , אבחון נכון , קבלנות ויישום רציף זה השלב הנכון לבדוק את כל הדברים כהלכתם.

אחת הדרכים היעילות לבדוק את הניתוחים של יועץ ארגוני קורות חיים היא גם בחירה נכונה של שקילת המטרות – הבהירות לגבי אותן המטרות והשפעה על ההצלחה הכוללת של בית העסק.

יש לכם אפשרות היום לקבל עוד מידע על סדנאות ייעוץ ארגוני מיוחדות שאנחנו מביאים לכם.

דר’ יורם דובובסקי הינו בעל ניסיון ניהולי של כ- 30 שנה, ומשמש כיועץ למנהלים ולארגונים, מרצה אקדמי בתחומי מינהל עסקים, התנהגות ארגונית, משאבי אנוש ומינהל חינוך.
יורם הינו מנהל אקדמי של התכנית לייעוץ ארגוני במסגרת מרכז ההשתלמויות / החברה למחקר ופיתוח של אוניברסיטת בר אילן. מאז שנת 2000 דר’ יורם דובובסקי ניהל יורם כ-40 תכניות לימוד להכשרת יועצים ארגוניים, וסך הבוגרים עומד היום על כ-1000 בוגרים.

 

 

צור קשר

מאמרים קשורים